1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

Komunikat


Do poprawnego działania systemu e-CorpoNet wymagane jest wykorzystanie środowiska "Java". W związku z tym, że większość producentów przegladarek zaprzestała wsparcia dla tego środowiska, nie ma możliwosći uruchomienia systemu e-CorpoNet w oknie przeglądarki.
W dn. 04.01.2018 miała miejsce aktualizacja systemu po której ze strony logowania znikneła opcja logowania "w oknie przeglądarki". Od tej pory jedynym sposobem uruchomienia systemu e-CorpoNet jest otwarcie osobnej aplikacji za pomoca przycisku "Uruchom".